loading...
هشت سال دفاع مقدس
معرفي وب

اين وبلاگ شامل خاطرات رزمندگان،تصاوير دفاع مقدس و سخنان زيباي امام خميني و امام خامنه اي گذاشته شده است اميدوارم مورد پسند باشد.

مهسا بازدید : 18 دوشنبه 1392/08/20 نظرات (0)

خداوند توفیقى نصیبمان نموده بود تا لحظاتى از زندگى را بهمراه تنى چند از رزمندگان اسلام از جمله اخوى خود شهید حسن یارقلی درکنار اروند رود بگذرانیم ، کسى چه مى داند ؟!! شاید لازم بوده تا شاهدى براى بازگوکردن خاطرات و خطرات آن زمان ها باقى بماند..

از لابلاى برادران رزمنده، لحظه اى برادر شهیدم ( حسن ) را دیدم که بمن نزدک شد و دستم را گرفت و به گوشه اى از محوطه برد و گفت :

رازى در زندگى دارم که تاکنون با کسى در میان نگداشته ام ولى احساس مى کنم که لحظات آخر عمر است و اگر این مطلب را نگویم در حق جوانان کوتاهى کرده ام و بنظرم مى رسد شاید فاش نمودن این راز حداقل تأثیر مثبتى در اذهان و افکار جوانان ایجاد کندچند سال پیش که در من 20سالکى مجرد بودم در یکى از شهرهاى شمال کشور درمنزل مسکونى به تنهایى مشغول کار بنایى بودم که یک لحظه در اتاق باز شد و دختر صاحبخانه واردشد و دقیقه اى نگذشت که در را از پشت یا داخل قفل نمود و از من تقاضاى وصال نمود ..

از این صحنه پیش امده کاملا غافلگیر شدم ، نمى دانستم چطور خودم را از این معرکه نجات دهم ، مغزم بخوبى کار نمى کرد ، زیرا که در پایین ، وجود شیطان و در بالاى سرم خدا را ناظر به اعمالم مى دیدم ، ترسى سراسر وجودم را فرا گرفته بود و بدنم در حال لرزیدن ؛ در  یک لحظه ماجراى حضرت یوسف (ع) را بخاطر آوردم که چکونه به خدا پناه برده و از او کمک طلبید و خداوند هم او را یارى کرد ..

در همین لحظه بغض از گلویم ترکید و به شدت گریه کردم ، حالتم به نحوى بود که متوجه شدم او ( دختر ) هم بخود مى لرزد ، دقایقى بعد دختر صاحب منزل تحت تأثیر وضعیت پیش  آمده قرار گرفت و از افکار و امیال شیطانى خود پشیمان شد و در اتاق را به رویم گشود ، خدا را شکر کردم که مرا یارى نمود و از آ تش جهنم نجاتم یافت ..

 

منابع :کتاب یاد یاران ، مولف پرویز بهرامی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ دفاع مقدس خوش آمديد.اين وبلاگ براي جشنواره ادبي(سنگر سايبري )ساخته شده است.براي حفظ و اشاعه ي خاطرات هشت سال دفاع مقدس. اگر ايرادي دارد لطفا در نظرات بنويسيد باتشـــــــــــــــــكر.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مقدار از وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 758
  • کدهای اختصاصی


    قالب وبلاگ



    کد ساعت فلش


    فال حافظ

    ابزار فال حافظ


    چت روم

    قالب

    آوازک

    Susa Web Tools

    اسلایدر

    سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
    Susa Web Tools
    سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
    Susa Web Tools
    SusaWebTools

    ابزار رایگان وبلاگ

    ابزار وبمستر

    حدیث

    ابزار وبلاگ

    ابزار وبمستر

    اوقات شرعی

    اسلایدشو

    اسلایدشو

    دیکشنری

    کد آهنگ

    سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ